update

Så update från senast varit på gräsö med famijen bara med faster, Ingen av min syskon kunde komma tyvärr.  Var jätte dåligt väder så vi var mycket inne! På lördagen så badade jag, Erik och Emma i sjön! Det var så himla kallt det var så huden sved men doppade mig i alla fall! Åkte hem på söndagen eftersom vi måste hem till kaninerna och växhuset och mamma hade jobb på måndagen. Sen åkte jag till furuvik på onsdagen med gänget. Och på torsdagen åkte vi och badade i fjällnora var 30 grader den dagen! Vattnet var helt okej jag badade och dök från hopptornet  var as roligt älskar ju att bada. Efter vi badade åkte vi hem till Tove och Oskar och grillade och hade en allmänt trevlig kväll. 
 
 
 
 
(null)
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Skulle fixa farfars dator på fredagen så sov i deras lägenhet på torsdag kväll dem var ändå på gräsö så fungerade bra! 
Även så råkade min  dator sönder föra veckan så lämande in den på alina systems. Dem hade den bara i några timmar inann dom ringde och sa att moderkoret var sönder, så dem la in hårdisken i en låda så man kan använda den som extern hårdisk. Så har köpe en ny dator i fredags men insåg att den hade jätte dåligt med lagring så åkte tillbaka idag och lämnade tillbaka den och köpte en likande med en terabyte lagring istället. 
Så skriver detta inlägg på min nya dator. Är nöjd en så länge! Var lite segt när jag kollade på  youtube tidigare men kanske var skum tillfällig grej! 
Så det är vad  som hänt på senaste veckan i alla fall!
 
 
XOXO - Rebecca
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback