hej 2018

Första inlägget i år! 
Uppenbarligen läser ingen denna blogg. Men är  väl fint och kunna dokumentera lite! 
Just nu håller jag på att ta körkort i falun! Varit där i två veckor nu  och skulle köra upp den 8onde juni men dem tyckte inte jag var redo så måste komma tillbaka på nytt tillfälle och köra igen. Visst kostar mer pengar men vad ska man göra? Har man sämst inlärings kurva och inte fungerar bra under press vad ska man göra alltså? 
Annars är det bra, Arbetlös och living life. Okej det lätt as drygt my bad! Nej men ska väl ta körkort så jag kan skaffa ett jobb  där jag bor går ju bussarna engång om året typ. Så körkort är ju ett måste tyvärr men its all good visst är det svårt men pluggat teorin men inget fastnar men får väl bara repa och repa. 
Jag bor hemma vill/ hoppas att jag kan flytta till hösten när jag skaffat ett nytt jobb. Jobbade ju på dagis på flera år efter studenten men kände att det inte var min grej. Vill ju skådespela men känns inte som något man bara kan göra. helt ärligt är jag nog för gammal nu för att komma in i industrin? Känns så i alla fall....
Har fortfarande kaniner 2 stycken  Marylin och Nala. Mycket har ju hänt men inget jag kommer och tänka på nu. 
Ska väl börja uppdatera mer regelbundet its fun to have for the future 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback