Studenten

 
 
- Köpa biljetter till skivan. Har velat med att köpa för osäker på om jag vill äta med klassen. 
Middagsbiljett alltså. Åh ena sidan roligt att äta med klassen men åh andra sidan är jag super kräsen och maten såg inte så nice ut (Inte så glutenfri heller) Så funderar åter igen om det är värt att betla 380 kr för att äta mat som jag inte är super sugen på.
Jag har fått för höjt levervärde så kan ju inte dricka heller så whats the point. 
 
OCH NU SKIVAN. 
Temat på skivan är typ neon eller nått? wtf sämsta temat  i år. Hatar det så himla mycket tråkigt och vad  kan man göra liksom åhhhh nu har jag neon kläder på mig kul. 
 
Studenten aka flak och sånt kommer bli så himla dyrt 600- 800 kr per person är så oppep på att behöva betala allt det här. Och alla i klassgruppen ( På facebook)  freakar ur och bråkar om varje detalj om studenten orkar inte riktigt med dem! 
Sammanfatting ta studenten kostar pengar (Överaskingen 2 månader innan) Helt seriöst vill inte ta studenten vad ska man göra sen? LIVET BÖRJAR KÄNN INGEN PRESS.
 
 
Hur som helst så har jag fått min studentmössa så det är ju bra antar jag haha! 
Fulaste inpuls bilden för att vissa mimmi  hur min mössa såg ut men fine deal hhahah. 
 
 
XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback