Lovet.

Varit sjuk ungefär hela lovet.
I måndags började jag med en jogging runda och mådde toppen. Sedan blev jag förkyld av den rundan så spenderar lovet med att vara sjuk. Så varit hemma och spelat wii (Harrypotter spel tönt).

 


Kollar på olika tv serier Sex and the city och Bone Även 100 tals romantiska filmer. Varför i 3 veckor har det inte släppts några ny avsnitt av olika tv serier. EX new girl, bones eller HIMYM? ÄR DET SÄSONGSUPPEHÅLL FÖR ALLA? ÄVEN supernatrual har inte släppt nya episoder på 2 veckor. Kolla guides för epsioderna och dom börjar inte sändas förs tidigast 9 mars? whats up?

Jag har haft ett skönt lov i alla fall. Även spelat en del minecraft spederat flera timmar per dag och bygga och döda zombies.
Jag pluggande inte under hela lovet. whopsi.
Jag har inte sovit sen ordentligt på 58 timmar. Kanske somnade cirka 20 minuter för jag tror jag hade en dröm (Eller så hallucinerade jag). Ska snart gå och lägga mig och försöka sova. Kan jag inte sova i natt måste jag börja ta sömntabletter. La mig 10 i går och kunde inte somna alls.
Jag har ont i hela kroppen och huvudvärk. TROTS ALLT JA TROTS allt har jag pluggat en timme idag och gjort klart allt jag skulle göra på lovet. Helt otroligt att jag orkade göra. 

Fixat lite lösa trådar i mitt liv. Känns som allt kommer bli bra nu. 

Väntar fortfarande på mina paket från ebay. Skulle vara här 16 feb. VILKEN LÖNG a men dom kommer väll nu i veckan hoppas jag. Skolan börjar i morgon. Är opepp  eftersom jag inte vet hur det blir med sömnen i kväll. Om jag inte somnar ikväll har jag varit vaken i snart 72 timmar. Och efter den tiden börjar det bli farligt att vara vaken. Då måste jag dra till sjukhuset så hoppas på sömn i natt. 

 

Jag bytter ämne i detta blogg inlägg jag vet. Listar mest saker som hänt under lovet. 

Jag har skrvit halvägs på min novell. Ja jag skriver en novell om att resa till andra världan och att maffian är efter mina huvudkaraktärer.. Hoppas novellen blir bra. 

 

Aja det är väll det som hänt antar jag! 

ZOZO  jag menade xoxo ;)


Kommentarer
Josefine säger:

Det är OS that's why...

Svar: Ohhh i am not the smartest kid in school
Beccamon

2014-02-23 | 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback