Fick en "Goodiebag" från min syster

Min syster har ju flyttat hem till oss och hon gav då mig massa produkter. Älskar parfymerna. Den rosa var halvfull när jag fick den och nu är den nästan slut som ni ser. Den luktar super gott använt den hela veckan. Allt var oanvänt förutom den rosa parfymen. Vilket var jätte nice! Kändes som jag var på shoppingtrip utan att betala.  
 

Btw beställde ju hårinpackning från korea och jag älskar den!!. Detta blir smått en "Review"
Nuance Airy and Rich Premier Shea Butter Hair Mask heter produkten. Den fungerar verkligen bra.
Jag personligen tycker om att sova i hårinpackningar eller ha det i håret under några timmar. Så inpackningen nästan har torkat in i håret. Håret tar upp mer vitaminer och känns som inpackningen fungerar bättre än om har det i 5 minuter. Sedan sköljer jag ur håret och använder balsam för det kapslar in näringen man får har inpackningen. Hur som helst tillbaka till produkten. Mitt hår blev verkligen silkes lent och bättre kvalitet efter bara 2 användningar. Jag rekommenderar denna stark du kan köpa den på Ebay för typ 70 kr ungefär! Lite som är synd med produkten är ju att den är rätt liten och jag har så himla tjockt hår så efter nån månad av att använda den 2 gånger i veckan så måste jag köpa en ny för det kommer vara slut. Luktar även jätte gott och ens hår luktar gott efter användning!

XOXO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback