UPDATE

Har inte på hela sommare  uppdaterat på vad man handlat. Här kommer en liten "lista" om vad man handlat. (YTLIG BRUD.COM) 
Tog nyss bilderna så vissa saker är använda som ni ser. 
förstörda skor ja. 
I våras köpte vita vanliga sneakers och bestämde mig för att tvätta dem och dem blev helt missfärgade. (Nån jävla kartong bit som färgade av sig) så fick något ryck och ritade på dem. 
Hur jag en gör blir dem inte inte rena. Helt less. Orkar inte dom ser så himla äckliga ut. ahahaah vad ska man göraaaaa åt  det. 
 
 
Hur som helst köpte nya vita skor och dem blev smutsiga efter 2 dagar (Var på liseberg). Och jag vet ju att dom inte går och tvätta. lesssssss
 
 
Hur som helst köpte lit billigt smink. Det behöver inte kosta flera mijoner bara det funkar.  När jag var på ekerölinjen köpte jag en ögonbrynspenna för 300 kr så det  jämmnar väll ut sig. 
 
Smycken från Ebay och Uppsala. 
  
 Dessa solbrillor alltså 
 
Denna Ralph Lauren parfym alltså love it. 
 
Sen lite kläder ofc 
 
 
I can see where some money went haha 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback