Misslyckandet med löshår

Jag skaffade  löshår för några månader sen. Jag skulle lägga till en silver/lila ton på löshåret så blandade balsam och directions färg. Hur som helst blev det så misslyckad hårförlängningarna blev lila!  hade förmodligen i för mycket directions. Jag blekte då dem igen (Är riktigt hår så ok)  men hur som helst så missade jag tydligen en del för vissa partier i håret var grönt (lila och blekmedel mix typ) så dum som jag är bleker jag det igen och det tar inte så bra vissa partier är fortfarande gröna. Blekte en som blev bra (Blekt 3 gr och det blir hur slitet som helst) rått hår måste nog kasta den slingan. Så nu är färgen hemsk vet inte hur jag ska göra (Spar nog  om jag ska färga någon rolig färg för det täcker ju det gröna men annars ingen aning what to do. Funderar att dra till Rapunzel of sweden och  fixa färga och skaffa ordentliga hårförlängningar men det kostar crika 7 tusen kr så blir önskedröm.   men ändå håret som jag har kostade ju en del. Men oh well You learn by mistakes 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback