Stolt

Gjorde allt skojjobb jag skulle göra idag. OCH GJORDE DET AS BRA ÄR SÅ HIMLA NÖJD MED MIG SJÄLV. 
Hade 5  saker att göra. Städade även badrummet och mitt rum och bytte i sängen. 
Förlåt för sne bild mitt har inpacking i sig på bilden. Ah juste han inpacka håret och göra ansiktsmask. och måla naglarna och göra fotbad (Pamperd myself)  Hann med så himla så mycket fast jag vaknade 12. 
Äntligen fixat gluten allergi projektet ska åka in tidigare i morrn och redigera sen äntligen klar. 
Ni som sagt ser ju på bilden allt jag gjort (Det som är strukit över ofc) 
Som sagt skola i morrn känner mig lite peppad ändå. Vänner och teater i morrn hellsss yah. 
XOXO LOVERS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback