World war Z

 
Kollar på World War Z.  Jag hatar "Zombiefilmer". Sen när människorna i filmen är så jävla korkade så får jag ångest. Okej ett ex, SPOLER OM DU INTE SETT FILMEN ÄN.  Isarel har byggt en högmur för att hålla zombies borta. Det var ju smart iguess. Men på insidan festar dom har hög muisk alla sjunger och har höga högtalare som låter. Och så som jag förstod direkt så hör ju fan zombisarna det.  Hade israel varit super tysta och levt sina liv skulle dem ha överlevt men nej dom är inte dem smartaste. Zombies reagerar på höga ljud och såklart dom hör och börjar attackera? Jag  menade hade dom varit tysta hade zombisarna aldrig ens hittat dem. FACEPALM.
Jag får verkligen ångest över sånt här så jävla nära liksom och när man inser att nått kommer hända innan det händer och så händer det. MAN BA  NEJJJJJ VÄND PÅ SITUATIONEN SNÄLLA BE SMART.
Hur som helst  är ju hemma och är sjuk kanske inte det smartaste att kolla zombie filmer då. Jag är paranoid och rädd. Ska låsa alla dörrar och ta in jesscias svärd i mitt rum. Okay //Parnoidtjej94 
Måste pausa filmen hela tiden för jag baaa NEEEEJ. Ska försöka kolla klart filmen och leva mitt liv i tystand (Hint). 
Om jag någonsin flyttar ut på  landet eller bygger ett eget hus ska jag bygga gångar och olika källare under huset (Just in case there is a zombie apocalypse).   I Köksbänken med hemlig trappa under så jävla smart 
 
Eller typ ett sånt här hus.
 
Detta hus är ju faktiskt rätt snyggt också Säger jag med övertygande röst för att jag är super paranoid haha,.
 
XOXO / BECCAAAAA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback