Vill du bli utvillad för skol veckan DO THIS

 
 
 
 
Fortfarande förkyld men  känner att jag måste gå ut och ta en promenad idag. 
Söndags schema. 
 
Städa - Nästan klart ska bara byta med i sängen och damsuga.
Sen ska jag gå ut och gå/jogga. Behöver lite endofriner för att må bättre. 
Sen ska jag hoppa studsmatta och träna övingar. 
Sen in göra fotbad och fixa naglarna, Jag har nu för tillfället olja i håret för att få det mindre torrt.  
Efter det kolla på skins och förhopnings viss äta middag. Sen duscha och göra inpackning i håret och ansikts ipacking. 
Sista jag ska göra är mysa i min ny bäddade säng och lägga mig i tid. Kankse ska meditera lite också för extra lung och redo för veckan. 
 
Bilder från Tumblr btw
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback