THE HEALTHYLIFE. Aka detta har ni hört 100 gr förut! ;)

Ja. När josefine kommer hem från grekland ska hon och jag vara nyttiga tillsammans. 
Jag ska börja med nyttigheten på tisdag. Så det här var sista helgen med  godis och läsk! 
Josefine och jag ska även träna tillsammans och motivera varandra!
Nyttigheten håller på till jul nästan två månader.  Fuskdagar - Halloween, Min födelsedag, Jul, Nyår. Sedan är det back on track. Efter nyår  ska försöka vara nyttig till april. 
Jag vet att jag sagt detta 100 gånger men nu när jossan är med och jag kommer träna med henne tror jag att det kommer bli lättare. För jag har alltid behövt göra nyttighet och tränade ensam och då blir jag whatever fuck it. 
Nu suckar alla ba  yeah yeah det får vi väl se. MEN JA DET FÅR NI VÄL SE. 
 
Gjort en lista på nyttgheter min mor ska köpa när hon handlar! 
Jag  är lite ledsen över att jag inte kommer kunna äta salami nå mera det är så mycket fett i det tyvärr. 
Naturell yoghurt. och gröt kommer vara min frukost från och med tisdag :( 
Min helg godis ska vara olika smoothies! 
Note so self, Äta vitaminer, Dricka 1 liter vatten om dagen, 
 
Träningschema, 
 
Måndagar,- Simma eller träna på gym i skolan. lite oklart vad  jag ska träna eftersom jag börjar kl 1 på måndagar, Är ingen hemma så måste jag ta bussen 9 då kan jag lika gärna träna i skolan eller gå och simma. Men sover jag hos syster kommer jag ta en jogging runda innan jag ska till skolan/Cykla till skolan.  I Dunno har inte funderat klart på hur jag göra sådana dagar.
 
 
Tisdagar.- Träna med Jossan (tror jag :s) 
 
Onsdagar-  Jogga/ yoga/ Hoppas studsmatta hemma. 
  Torsdagar - Träna med Jossan igen. 
 
Fredagar - LEDIG DAG WAT WAT
 
Lördag-  Dans party time. Dansa  i en och en halvimme och just have fun / Spela wii fit haha älskar det spelet det säger att jag är fett varenda gång jag loggar in. PURE EVIL THAT GAME. 
 
Söndag jogga/ Cykla hoppas på att Ella vill springa med mig vissa söndag. Får fråga ;) 
 
Så från och med nu. Livet kommer vara läxor, träna och inte så mycket socialt liv. 
 
Men denna vecka ska jag inte börja med tränandet ska bara vara nyttig. Ett steg i taget liksom. 
 
Vilket fjolligt inlägg detta blev men men to late
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback