There's a girl just down the aisle, Oh, to turn and see her smile. You can hear the words she wrote As you read the hidden note.

Hej läsare! 
Funderar på om jag ska simma efter skolan i morgon! Eftersom jag inte simmat på typ  3 veckor varit rätt upptagen har inte haft tid och nu ställer man sig på vågen och ba ehm juste simma,.. 
Snart blir det varmt nog så jag kan bada i poolen! Nästa helg har pappa erbjduit mig att gå med på kiss. 
Jag funderar på att neka detta trevlig erbjudande mest för att jag inte aldrig ens hört en kiss låt. 
Jag är nog hällre barnvakt och tjänar in lite pengar och chillla hos min syster! Nästan sista veckan i skolan jag slutar den fjärde! Andra verkar sluta den 12 haha crazyyyyyy! Min kväll har bestått av Drake and josh och typ ritat med perment marker på min kropp.
Typ testat målat typ hmm skulle det vara coolt som tatuering hahah jag är så töntig. 
Vet inte hur det går till mitt rum var städat igår och nu är det kaos!? Kommer inte ens ihåg när jag stökade till i dunno man. 
Har no prov i morgon jag är inte direkt upplagd för det så måste dra och plugga på det!  
Har även ju engelska uppgiften som bara ligger och skräpar oh sista rycket dåååå! 
 
 
Bye bitches (<3) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback