Nu känns det piggt!

Jag beställde nyss nya kläder och  skor till våren! 
Börjat träna igen och  värra tränings schemat på g- 
Simma i morrn, Onsdag träna med brudarna i skolan! Sedan joggande fre-torsdag,  
Sen i helgen lite sport och picknick med brudarna. Brudarna är för övrigt Mimmi och Kristin. 
Jag har även lite sommarjobb  i sommar! 
THE SUMMER IS FALLING TO PLACE! 
Planen är ju att vara smal och fab till sommaren men  som det ser ut nu haha. Äsch  vi kör! 
Kan nöja mig med att köra hårt och till sommaren vara påväg! Beach 2014? :S
Kan nöja mig som små mullig som sakta försvinner. 
THATS THE DREAM. 
Vad är det ni hör ett till blogg inlägg där jag är pepp men inget händer yeppp
Ska ju ändå bara gå ner runt 10 kilo drömmen är ju  15. men kan nöja 10. 
ÄR PEPP 
SKA SIMMA I MORRN YEAH. Förlåt för osammanhängande text. omg haha 
 
bye prettyfaces. 
 
Ps 
Har även en wishlist på g. 
- Ny dator omg ja. 
- stativ
haha det är nog det
 
Men något jag insett är att onyttigheter engtligen inte är så gott. 
Vatten är fan svin gott och frukt underskattat. 
Även funderar jag på att börja äta grött till frukost och lära mig äta kiwi. Kiwi känns mys. 
Nån som har tips på nyttig frukost btw?  
Ja jag sa nyttig frukost..  Eller? 
 
 
well xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback