Ikea

Åkte från skolan med Emma och Mimmi (VI  FICK LIFT BLEV SÅ JÄVLA GLAD EMMA ÄR BÄST)  vi  var och lekte (I ALLA FALL JAG) och var på ikea och shoppade sen fikade med chips,chokald och läsk.  Dem åt även glass. Så skön eftermidda måste jag säga! 
Vi slog oss ner vid barn bordet för ärligt talat var det renast. 
Emma och Mimmi skulle gå och jag satt kvar vid  barn bordet och såg ensam ut haha! Snor en bild från Emma och hennes fb.  c::: stöld yallllll
Ensam tjej_94
 
Mimmi,Jag och Emma äventyrar en del här är lite bilder från när vi var på max för tag sedan! Jag gick ut för att kasta mat och dem jävlarna kör ifrån mig. Tips spring inte efter att ha vräkt i dig ett max mål bara nått att tänka på!?
 
Så jävla glada jävla p12 tjockisar vi är men är ändå lyckligast på max hahah. 
Även Emmas bild Cred till henne osv! 
 
Okej tillbaka till ikea väntade där tills Min bff Anontia kom vi köpte blommor och tyg. 
Ska ju på fyrisskolans studentskriva så hade tänk att jag skulle vara rödluvan så köpte rött tyg så ska sy en kappa i helgen! Även blommor ska tillverka mer hårband ye bby! 
Lite bilder på mig och min Antonia på the ikea! Driver omrking som 5åringar I LOVE IT!
Helllo mtv and welcome to my pastel home! 
 
Överlag skön dag!  
 
Xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback