Uppdatering (Formel Rubrik)

Hej 
 
Varit sjuk i veckan vilket betyder as mycket skolarbete. 
Så där har vi helgen upplagg plugg as trevlig osv.
Min råtta ralf har ju dött.Hon har varit sjuk ett tag och jag  har matat henne och  gett henne vatten men jag tror nått var fel på henne för hur mycker fettig mat jag en gav henne så tog hon inte upp det allls hon blev bara tunnare. Så jag förstod att hon inte skulle klara sig  så jag var ändå beredd på att det skulle hända. Efter hon dog dog även min syster råtta helt otippat eftersom  den var en kille och dem två råttorna har aldrig umgås eller delat bur. 
Den råttan var helt friskt det var underligt. 
Jag mår bra var mest ledsen när det hände och så. 
Hur som helst gick till skolan i onsdag men  åkte hem eftersom jag mådde dålig var tydligen inte frisk. 
Ramlade även och gjorde ila handen samma dag. Kändes som värsta dagen ever haha så emo. 
Sen är det lite drama överallt om säger så hemma då. Så varit en jobbig vecka.
 
ah men hejdå
 
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback