Firar att det blir påsklov

Så i torsdags efter skolan så gick jag på stan med karin och jossan vi fika, kollade på skor och åt även på china garden tillsammans. Hade as kul med mina kära flickor! Mys pysss. Sedan efter att ha hängt med dem så åkte jag till Bea och förfestade lite!
För att summera kvällen så hade jag trevligt med vännerna! Kul att träffa lite folk man inte hade sett på ett tag.
Dansade och drack as nice! 
Musiken var så hög man kunde inte tänka eller prata så ingen hade direkt en konversation och ljusen blikande såp mycket och var helt crazy så man såg knappt folk. så alllt var så osorterat. 
alllt var som en lsd dröm (som jag var hög haha). Kanske var alkoholen som talade men jag var knappt påverkad tyckte jag i alla fall. Men det hela kännes inte som verkligheten. 
Nått som är intressant är jag kände inget och inget hade konsekvenser. Men så fort man kom ut ur dansgolvet eller ut från Bj så var förtrollningen bryten.
Tydligen så lever jag mina vildatonårs år nu. Jaha så har det börjat också. 
 
 
Last night's love affair is looking vulnerable in my bed (not bed  More like real lights) 
One minute I'm a little sweetheart
And next minute you are an absolute creep

 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback