Söndag

Helgen har bestått av att kolla på ipaden städa och vara sjuk! Eftersom jag är sjuk går allt super segt tog flera timmar att städa. När dator är sönder  blir jag utråkad rätt lättt  så städat garderoben och sorterat alla mina smyken!
Min näsa är rödare en ronaldmacdonlads hår! Jag börjar sakta men säkert återhätma mig själv  från denna vår förkyldning tänkte gå ut  och jogga men tror jag skippar det eftersom vill vara helt frisk inann jag börjar vara fysik aktiv.
 
Måndags planen
 
Sova ut
 
Plugga / Film uppgiften/ engelska uppgiften
Sedan cykla /jogga.
Måla naglar och hårinpacka.
 
THAT WHAT I GOT TO DO SEN ÄR JAG KLAR MED ALLT YEAH BABY!
 
Tillverkade även ett hårband till yeahaqahhhh! Skaffade en hylla att lägga allt i också!
 
welll bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback