KLAR!

Äntligen klar med allt skolarbete! 
Har pluggat i två dagar och nu är man färdig med film uppgiften och engelska frågor och engelska uppgiften. 
Uppgiften var att man skulle skriva alternative ending på boken och tyckte den blev bra faktiskt!  Cheassy men bra!
Som belöning kollar jag på sex and the city medans jag dircker pepsi max!  
Eftersom jag var hemma idag så gjorde jag olja /hårinpackning medans jag olja in fötterna också! Nu är mina fötter as mjuka! Gjorde även ansiktsmask och en tillhårinpacking. Målade alla naglar. Känner mig fancy okej!
Mina vita ben bor ja jag är blek. 
 
I morgon är sista dagen i skolan! Tjejerna och jag ska ut och äta efter skolan! Goodbye guc och hej och inte så välkommen boland skolan. blä
 
well xoxo 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback