Maybe our girlfriends are our soulmates and guys are just people to have fun with

 Men jag spenderade så mycket tid att vara ledsen över mitt singel liv gnälla om olika  killar och blabla.
Jag kommer alltid vara lite gnällig för come on det är mig.
Men nu letar jag verkligen inte efter nån längre  och det är as bra. Jag började skärpa mig i skolan,Började träna tränar nu 6 dagar i veckan. Vill bli nöjd med mig själv först
Sen resten av tiden vara med mina vänner och ha kul,leva livet, vara ung och glad. Njuter av singel livet . 
Har inte ens tid för en kille haha? Man tänker tilllbaka lite. 
Jag tänker då när jag var som deppigast tidigare  tänk om jag hade varit så dum att jag tog livet av mig eller något?
So kids what i am trying to say is that it  gets better.
 
 
Xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback