Hatar min kropp

Jag vet att jag kör med "LOVE YOURSELF CRAP" men inte idag alltså.
Jag blir så trött.
Massa fina kläder som inte passar för jag är en mullig tjej.
Ska fira min syster födelsedag i morgon så tänkte ha några fina kläder på mig då.
Såklart har alla klänningar jag äger kan jag inte få igen knapparna på eftersom guess what jag har fått större bröst.
Jag vill ju gå ner i vikt och nu på senaste veckorna så har jag inte haft tid att träna med allt skolarbete / Filma den där jävla filmen som fan aldrig blir klar efter skolan. Så aka jag har gått upp igen.
Och under lovet äter man ju bara inte nyttig liksom till lunch fryspizza?
Nä men ska sätta igång att träna igen men det finns ingen tid. Jag går till 4 sen ska jag hinna med 5 bussen? För Another guess what jag bor på landet och sista bussen går 5 och mina päron är inte pepp på att ge mig lift varje dag.
Gud sen är det grått och så vem pallar?
Men nu går vi mot ljusare tiden mer sol och man blir pepp på att träna.
MEN SEN BAMMMM så slog det mig det är fan april
APRIL GRABBAR APRIL. Gud jag längtar inte till sommaren alls. Hade glömt att hårdträna inför beach 2013 och helt plötslig blev det april det är ju fan snart sommar. Finns ingen tid att bli thin and fab jag önskar det var typ flera månader kvar. Men vad är det nu? Kanske typ 2.
Åh kommer vara jätte tjock i sommar igen .
Plan B är ju alltid att svälta sig själv och träna som fan då är 2 månader no problemas.
Men det skulle inte funka för jag kommer må jätte dåligt. Och nästa gång jag äter på riktigt så jag då går jag upp allt och vadå ska man aldrig äta en riktig måltid rätt orealistiskt om du frågar mig.
Äsch men som sagt blir så trött att inte se snygg ut i kläder och allmänt vara the fat friend. Gosh är lite av en Winy bitch at the moment.
Äsch det är aldrig försent så det är väll bara att köra och hoppas att jag når mitt mål. Vad ska jag säga liksom

Kommentarer
JOSSAN säger:

BECCA! RING MIG/KOLLA TWITTER!!!

2013-04-06 | 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback