Fredag

Fredag kväll spenderades med fest hos Emma. Det var trevligt vi åt hamburgare och dansade hela natten. 
Det som som en klubb  med alla lampor och ljud anläggningen. Jag kan inte direkt dansa men I went craycray on the dance floor. haha ocharmigt det måste varit. 
Överlag var det en trevlig kväll! Sen vid 12 dog festen och alla drog hem och typ sov. Alla var as trötta haha! Jag pushade förbi tröttheten och var därför jätte pigg. Så dem som skulle sova över vi försökte spela ett spel från 90 talet som jag har glömt nament på men det var så segt så vi slutade  och  bestämde oss för att lägga oss. 
Mimmi somnade först sen  satt oliver och jag och pratade typ  till 5 på morgonen. Vi störde kristin rätt mycket (gud fett elaka vi var ) med vårt blaBlablande så därför gick vi ut en stund  och sen sov typ 3 timmar bara sen när vi kom tillbaka. För övrigt sov vi liksom 4 pers i en säng man sov som en spik har jag hört. 
Yesh nu ska jag dra vidare till min syster. 
 
Hej hej leverpastej 
 
Så såg jag ut idag. Ego bild i Emmas spegel hahha .
 
 
 
 
 
HAHAH bilden är rätt ful men tycket den är charmig. 
 
Well oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback