Nått som verkligen Inte är roligt

Alltså! Någon typ bus ringer mig?
Nån ringer och andas och lägger på?
Nån ringde och sa att dem var min lärare och frågade om jag hade slutat skolan? Eftersom hon inte hade sett mig i skolan? Men jag har ingen frånvaro. Vart i skolan varje dag! Lol what?
Men sen frågade jag läraren och hon hade tydligen inte ringt mig alls!
Så det var någon annan? Alltså okej?
Allt detta händer på min hemtelefon.

Sen går vi över till mobilen. Nån ringde och jag var ute och joggade när jag kom in hade jag röst meddelanden på mobilen. Nån som skrek hallå hallå. Nått jag verkligen Inte kände igen. Sen ett annat meddelande som frågade o
Jag var där! Jag vet inte vem det var. Konstigt?
Jag börjar verkligen bli lite orolig.
Det är creepy. Vill någon nått?
Har jag fiender? Eller nån konstig efter mig? Nått psycho? Som Stalkar än?
Eller det uppenbarligen enklaste svaret?
Nån som driver men det är konstig bara


Oh well. Snälla telefon terra inte mig! Uppskattas inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback