Jaja! Går väll till skolan då

Min mor tycker jag borde gå till skolan i morrn. Så ska väll det, antar att arnnars skulle jag hamna efter.

Idag har jag vart hemma och vilat, städat, kollat på futurama och joggat.
Mår bättre så skola i morrn Yeah!

Så ilands problem nr " jag har inget att ha på mig" .
Men nu är det sant på riktigt!
Eftersom inget är rent typ. Eller jo vissa saker är rena men inte en outfits typ 5 tröjor men inga byxor . Eller typ ingen bh. Typ inga shorts eller över tröjor! Kommer frysa som fan. Har typ en tröja som det är Green day på men har tränat i den i flera dagar nu så nej tack.
Ah men ska läsa harrypotter och snart sova! Borde engentligen läsa orange clockwork men glömde boken i skolan
Så What to Do?

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback