Hoss da Karin! NANCY DREW RISES

Aftonen hos Karin!
Jossan,Karin och jag drog till ica och köpte snacks! Sen kollade vi på film och typ pratade! Tjej kväll! Myspys!
Sen mitt i natten när jossan skulle hem så fanns inte hennes cykel nyckel nånstans! Den var borta! Så mitt i natten fick vi gå ut och leta! Jag måste påpeka att jag kände mig som Kitty (Nancy Drew) när jag hittade nycklarna mitt i natten ute i Bellman mot alla odds!
Haha! Hur som helst vaknade nyss up här i Karins hus och säng! Ska vakna till lite sen drar jag till Ingi och hennes brunch! Later guys!

 


Kommentarer
K säger:

Bex, du vet att jag inte vill vara uppe på någon sida utan tillåtelse, snälla ta bort.

2012-09-02 | 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback