Helgen

Sena uppdateringar förlåt ( Fast really who cares deal with it)
 
Fredags. 
Jossan Å och jag gick på stan och köpte frukt till bålen som vi skulle hjälpa till med och jag köpte kläder till Beas fest. Detta gröna linne?   Det genomskinliga linnet i världhistorien såklart hade jag ett linne under. Fast på bilden är det ju lite flash. Hhahah lunga ner er. 
Temat var som sagt färgglad. Inget svart, ( Hhashah rätt svårt svart är ju nice) Men jag körde på mint grönt som håret då! so you know! 
Sedan gick Jossan och jag och åt på cupido 
Sedan  sa vi hejdå och jag drog till Alex bostad. 
Tvärr var jag lite tidigt och fick vänta utanför hans hus ett tag. Såklart jag satte mig ner och var jätte blöt för guess what det rengar här i uppsala. 
Hur som helst fett chill kväll hoss Alex!  Åkte hem i tid eftersom jag skulle åka till bea i tid nästa dag ( HEHE det fick även inte såbra senare då)  Jag kom försent  för att jag  stod  efter saker alldenes för  länge!
 
 
Lördag kväll.  Fest hos Bea! Jag var ju  förberednings  crew så kom ditt och  åt mat sedan fixade vi oss. 
Sedan bar vi ut allt i  Beas gäst stuga och gjorde i ordning allt. 
Runt 7 kom alla gästerna. I allmänhet var den ett mysig kväll och trevlig att träffa folk man inte hade sett på ett tag! 
Mycket gott , Dans och  drinking games. 
Jag sovde över ah eller ja dem flesta sov  faktiskt  över. 
Men dagen efter så hjälpte jag Bea och städa och diska och så ( En svärmors dröm ) haha va.
Menande bara att jag är en bra vän  och hjälper till (Y).
 
Oh  i allmänhet  rolig och händelserik helg! 
 
xoox

Kommentarer
Josefine säger:

Har en ny mobil! Min blev stulen, vad är ditt nummer?

2012-10-01 | 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback