oj! Hade glömt att berätta om helgens bravader.

Det var kultur natten här i min hemstad uppsala.



Kvällen började med att jag åt på taco bar med Amanda. Sedan  gick vi till centralen eftersom Amanda  hade parkour uppträdande så kollade på det i crika en time.
 
 
Sedan chillade Manda och jag omrking tills vi träffade på Ella  och hennes vänner. Lite senare hängde vi på hugos! Det var högst trevlig och så. Var vid ån och allmänt drev runt. 



Men tillslut så tappade vi bort Sofia och Ella  men som tur stötte vi på Jossan och Natasha även också lite folk från Katedral skolan. Vi umgicks resten av kvällen det var mysigt! Och roligt att vara socialt med lite nytt folk! 
 
Sen hände lite andra saker också hehe. 
 
Random bild när jag sitter på bussen mitt i natten på väg hem till min syster.
 Sen när jag kom hem till systra mi  la mig helt utmattad  och försökte sova men snackade med Jessica ( mina andra syster ) så klockan han bli 4 innan man somna.
 
Oh well now you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback