Cause all she wants is a boyfriend


Humöret är väll inte på top direkt. 
Trött, tjurig, allmänt lite små deppig.  Det är vinter  och kalt  och  har ont i kroppen. Fuck reumatism! 
Kommer säkert bli sjuk igen.
Allmänt ensam och bitter. Tror jag blir bittrare och bittrare för varje dag som jag är singel. 
hahah jag vet att det är klich`e men  ibland behöver man bara någon att mysa med? Nån som kan vara där och  allmänt göra en glad. Åh  det har gått  allmänt två år sen någon ens gillade mig. 
Jag letar inte ens längre slutat för flera månader sen väntar på den där ironiska " När du inte letar så hittar du någon" Men det verkar ju inte hända så. 
 
 

It's sad but it's true how society says her life is already over
There's nothing to do and there's nothing to say'
Til the man of her dreams comes along
Picks her up and puts her over his shoulder
It seems so unlikely in this day and age

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback