Senaste tiden av livet.

Hej beccamon här. 
Just nu är jag i skolan  och jobbar på en  svenska uppgift men tog lite paus just nu då.
I dag ska jag  simma på  fyrishov och   typ plugga.   Ja fett intressant liv.
 Saker som hänt sen jag  bloggade sisst. 
Hårfärgen har gått ur och  nu är det typ skabb grönt as fint ah nej kanske inte. 
Jag har bokat en  frisör tid 5 dec! Då blir det brunt hår whoooppppaaaaaaa tror  ni det kommer bli fint? 
Vid halloween har jag bestämt mig för att ha en  liten kväll med närmaste folket.
5 VECKOR KVAR NU INNAN JAG SKA PÅ SEMESTER! 
I helgen ska jag vara barnvakt och  hova in miljoner. 
Tränar nu varjedag hoppas det  håller! 
Måndagar - Joggar 
Tisdagar - Simma 
Onsdagar - Gymet 
Torsdagar - Simma 
FREDAG ÄR DET FAKTISKT PAUS. 
Lördag och söndag  blir det joggande också!  Möjligen dans på lördagar. 
Tips på nyttig helg snacks någon?  Gott helst då. 
Aja är inte så social som jag brukar vara efter skolan.  Jag menar det är kalt och mörk vem orkar och  går rätt sent nu  också. 
Aja ska nog dra nu 
XOXO // beccamon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback