HEHEY

 
Random ego bild ja.
 
 
I veckan har jag  vart jätte aktiv simmat och  varit på gymet.
Men i dag ( Torsdag )  är jag faktiskt hemma. Har jätte ont i magen och mina armar kaosar från  gymet igår. 
Enyways på fredag blir det nån kväll hoss hanna och  lördag ska jag  vara barnvakt. 
Skolan går faktiskt inte så bra. Fick inte godkänt på no provet men vi hade fan inte gått igenom nästa halva provet. Dem som klarade provet var dem som kunde saker ifrån  grundskolan. 
Så jävla orättvist. 
Sen måste jag skriva om en engelska uppgift orkar verkligen inte. Hoppades att jossan kunde hjälpt mig med den lite men hon kunde inte ses i går så måste sätt igång med den snart.
Och i går fick jag ogillit frånvaro på No passet men jag var där? 
10.55 Var frånvaron . Och vanligt fall  börjar man 10.55 får man inte komma en minut för sent? alla klockor går inte likadant? Men vår lärare hade flyttat fram tiden till 11.00 för vi ska hinna ät på rasten inann. 
Sen ger hon mig frånvaro 5 min tidigare än vi börjar?  Och dom vänner som kom samma tid som mig eftersom läraren sa att vi började 11.00 dom fick ingen frånvaro? ALLTSÅ VAH? 
Det är inte bra att ha frånvaro när jag försöker få ledigt. 
 
Hur som helst tänkte på något. 
När jag var scene fick jag jätte mycket kommentarer och allmänt folk som skrev till mig. 
Nu när jag är mer " Vanlig" då händer inte så mycket. Beror det på att folket gillade mig mer som nån liten scene flicka eller? Eller beror det på att EC inte är lika populär eller så som det var förut? Vi vet alla att ec är lite dött nu för tiden. 
Nått jag tänkte på bara 

Några synpunkter?
 
 XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback