Bitter tror jag att jag är

Skrev ett as långt inlägg om livet på senaste tiden men sen försvan det. 
Bitter jag blev då. 
Var redan rätt bitter så lungt. 

Jag förnyade mitt abonnemang hos 3 och fick en iphone 4s på köpet. 
Sen jag fick den har allt gått åt helvete med den. 
Det går inte att säkerhets kopiera från min andra iphone, För lite minne, 
Sen står det att mobilen är full men den är tom? Det står att 13 gb används men det gör det inte alls. 
Så gick till 3 butiken för att fixa och ja det blev fixad men nu försöker jag kopiera över dem viktigaste sakerna. 
Och så säger itunes att det inte går att kopiera över eftersom det är för gammal version av iso. 
Men det är inte sant har senaste på båda. 
Orkar inte på riktigt. Nu uppstår samma problem det står att 13 gb används men mobilen är tom. 
Jag vill verkligen inte gå tillbaka till 3 butiken som ett jävla retard och ba hej det är jag igen. 
Ingenting vill funka. 
Sen mitt nya abonnemang ska vi inte ens tala om. 
2 gb internet i månaden . DET GÅR JU INTE? 
Det har gått 4 dagar och 2 gb är redan slut. Och jag har inte wifi i mitt rum ? Så fort man går in i mitt rum tappar man täckningen till wifi . Ska jag behöva gå in i systerns rum för att använda Internet? 
Jag blir så less. 
Sen Essay som man ska skriva. 
Den är färdig men sen har man ju något tal till på onsdag? 
VI FICK EN LEKTION. Och så dåligt informerat jag är så förvirrad om vad fan jag ska skriva? 
Ett tal om essay eller ett tal om dystopier? 
Går och letar upp jonas idag och såklart han han åkt hem då 12 på dagen. 
Sen mailar jag och han har inte svart. Kommer inte kunna skriva talet alls. 
VILKET FLYT JAG HAR. 
Hade flyt på dagen en stund. 
Gick från idrotten och köpte chips och var allmänt tjock med Mimmi istället för att gå på radio lektionen sen när vi kommer till skolan var den tydligen inställd så vi hade tydligen inte skolkat alls. 
Det var ju lite SWAG endå på nått sätt? Swag fyfan så fult ord. 


Gnäller som fan 
DEAL WITH IT. 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback