What is up with life

Jag har varit sjuk nu i två  dagar och i morgon åker jag till lanzarote.
Mår bättre men är inte riktigt frisk. 
Det går som det går som sagt.
MEN HUR FAN KAN MAN HA SÅ MYCKET OTUR? blir sjuk och får den "Roliga veckan" nu precis innan semstern .
Jag orkar verkligen inte med mitt liv ibland
Nått som felix skulle säga är väll " KARMA" Men har jag verkligen gjort så hemska saker som kommer tillbaka nu?
Ah det känns ju inte bra. 
Hur som helst varit hemma  och  sovit, villat,  kollat på disney chanel haha! 
Gillar av nån anledning  serien  " pair of kings" vet inte varför okej haha.
Kollar på massa serier som vänner och  en skum zack och codie film whut.
 
 
 
 
 
 Har inte kunna äta mat på 2 dagar eftersom jag är rädd att det kommer up igen. 
Så gått ner 4 kilo. Damn den dieten hörre ni. ( Obs inget rekomenderar) Men grejen är ju också att jag inte direkt är hungrig så min magsäck måste ju ha krymt det är endå bra på nått sätt? Då kommer det nog  gå lättare att äta lite men oftare som jag ska försöka mig på. 
 
Oh well. Ska packa det sissta. så hörs vi. 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback