TO DO FOR SCHOOL

en lista på mina läxor mest för mig själv så nu behöver inte bry er! :O


- Talet träna + rätta essay
-Gemföra uppgiften.
- rätta en engelska uppgift
-labbraport. 
-
Kommer hem byter om ( Jag på bilden lovar) 
 
Äter nått ,lägger mig i sängen och kollar på mobilen/ datan. Somnar vaknar halv 7-halv 8 ish. Är dö trött inser att jag har saker att göra som ex plugga. tvingar mig att gå up och göra det. 
Inget händer och jag sitter och kollar tumblr istället. 
hänt varje dag hela veckan. 
Omg har inte gjort en läxa ens. Och alltså har ingen aning hur jag ska klara detta. 

Funderar ärlig talat på att strunta och plugga och gå och bada eller nått istället. 
Men kommer inte funka saker ska imorgon. stressen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback