This is what makes us girls

Ska vara nyttig. Börja träna igen. 
Lovade mig själv att efter semster. DÅ RÄCKER DET FÖRFAN
Nu kör vi! Är motiverad faktisk vem orkar se ut som jag. 
Ska hålla mig  borta från onyttigheter tills runt maj 2013.
Ska träna igen. Äta lunchen i skolan ska börja kolla  dagen och vet jag att jag kommer inte äta det här ska jag ta ta med matlåda. 
Äta regelbundet men  lite. Ska köra på " viktväktar metoden"   halva tallriken  grönsaker och resten mat. 
Skära ner på smör, grädde, mjölk.  en  te sked smör får man ha på  frukost mackan och ingen salami  ( älskar salami dör)  Inga  pommes haha gud.
INGET MER MAX MÅSTE VÄLL HANTERA DET SÅ SÄGA. bara  pepsi max istället ( WORD PLAY) 
Tror ärligt talat att jag kan klara det den här gången. 
Vet att ni har hört allt det här förut därför lägger jag in denna passande bild.
 
Känn ironin kära vänner.
 
Hoppas det går bra. 
Allt jag kan tänka på senaste tiden. 
Måste görat. 
Tänk att ha platt mage?  Magtröjor <3
Se bra ut i vad nästan som helst. 
Möjligheterna är oändliga 
Killar kanske skulle se på en annorlunda. Inte bara becca  min bro. 
Jag är ju så jävla bror stämplad av allt och alla. 
Säger inte att jag vill ha nått med nån av mina vänner eller så. Men jag märkt att jag anses som en  "kille" för dem. Haha okej fine.  
Sanningen är att när nån skämtar om mitt utseende. I  play cool  för mina vänner skojar  säger dem. 
Men fortfarande lite ont gör det. Jag är så vek herregud. 
 
Skulle vilja feel good about myself. 
Må bra äntligen. Jag vill verkligen det är så svårt för tjejer att gå ner i vikt. Det är ju ett faktum. 
 
Och sissta prooo för att gå ner i vikt...
 
I will just leave at that
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback