Packar och är allmänt hipster

Note to self skaffa aldrig glasögon
 
Packar inför resan till lanzarote! SÅ JÄVLA PEPP! 
Åker  ju på fredag really men allt ska vara färdighets packat till torsdag eftersom vi åker fredag morgon. 
Och i veckan har jag fullt upp med plugg och vänner så  börjar packa lite diskret idag!
Borde plugg också  men  orkar verkligen inte. Våran lärare är ett mongo som get oss läxor över lovet så orka verkligen inte.
Vill verkligen bort  ska bli så skönt att slippa tänka på plugg och allmänt stänga av världen genom att dra utomlands. Lämna telefonen i svergie och allmänt strunta i folk och deras draman en vecka. 
Förlåt men nu tar jag  paus från mitt liv. Kommer självklart sakna hur många som helst. men come on det är en vecka! Vi ses nog igen liksom! 
Nått jag alltid är rädd för när jag flyger  att planet ska störta ofc men  också att min väska ska blu stulen eller borttappad  eftersom jag altid tar med med mina favosaker när jag åker utomlands! Favo kläder smnik smycken. 
Jag skulle gråta om allt det försvann. What can I say I am a material girl in material world !
Hur som helst vi hoppas på det bästa? Ah det tror jag vi gör!
Kommer bli spännade att äta andra saker till frukost? Yogurt och bär kanske? Eftersom jag är gluten allergiker så blir det inga bröd , våfflor  sånt jag skulle vilja äta egentligen!
 
 
Xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback