Lovet slut meh,

Skolan i dag sög. 
Ont överallt och typ haters going to hate på alla.
 
Efter skolan träffade jag Amanda och  Antonia. 
Min AA så säga c:  Nä  förlåt dö trist skämt jag ber om ursäkt.
 
 
Jag fikade och  sedan gick vi på stan och  jag shoppade lite saker jag behövde. 
Jag köpte en Bh  från twilfit och  en Eyeliner från hm sen rosa(super  kawwiiiii dessu) underkläder. 
You will never believe the kawaiiness!  Hur som helst   jag var på stan till den stängde och sedan gick Antonia, Amanda och jag till Macdonals och  jag tog lite pommes och  mumsade på. 
Pommes är det enda man  kan äta på macdonalds som " SAFE"   eftersom jag är gluten allergiker så suger maten för mig där! Och inte nämna att macdonalds är skabb och  dem flesta som handlar där är skabb och  pundare. 
Macdonlads lodisar så säga  det är inte ett folk slag man vill blanda sig med. 
Aja nog om det.  
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback