Livet på en stenhäll

Jag är hemma nu och jag ska aldrig flyga igen. 
 
 
Hela helgen har jag sovit städat och läst hunger games 2 "Catching fire". 
Nu när jag läst klart och allmänt varit fullt fokuserat på läsa i  två dagar nu. 
Nu när det är slut känns det  rätt tomt. Jag  gick in till min styster och sa - Har läst klart hunger games 2 nu I FEEL SO EMPTY  INSIDE! Hon  bara skrattade! Onda varelse som inte förstår  min smärta. 
För övrigt är jag sjuk och mår as dåligt. 
Nyser var fjärde sekund. Hatar att vara sjuk! Nja vem gillar att vara sjuk så säga.
I morgon är det skola för första gången på två veckor. 
Undrar om folk har saknat mig? Näääää det tror jag inte.
Då börjar livet åter igen på ritktigt. 
Mitt rum är så gott som städat och ny bädad säng + ny dushad becca. 
Tror jag ska sova nu rå 
 
Hörde att det var hipster och fett inne och ta kort via data skärmen och sen lägga upp på instagram? 
So I DID IT.
 
 
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback