åH BLIR SÅSUR.

Ska försöka fixa lite bilder från semestern. 
Namen på bilderna har typ ändras så alla bilder slumpmessigt och inte i tids ordning jag tog dem. 
Så jag har ingen anning eller nått sorts system över bilderna. 
Jag hatar livet ibland. 
Alla blider och filmer är bara kaos i en mapp nu. 
Orkar inte ta tag i det och kolla på bild för bild och flytta omrking. 
Jag vet inte vad jag ska göra ärligt talat. 
 
På ett helt annat ämne. 
Min råtta beter sig underligt. 
Hon är stilsam, slö allmänt nedstämd  tillomed klumpig skulle jag tro. 
Ralf brukar inte vara så. Mina systar har gett råttorna mat och vatten under veckan. 
Måste fråga dem om nått har hänt  eller så? Eller är Ralf bara lite deppig? Kan råttor ens bli deppiga? Hon kanske känner sig övergiven eller nått? 
Hon kanske är förkyld? Ja min råtta Ralf är en tjej. 
Hur ska jag veta vad som är fel? Det är inte som hon kan berätta eller så. 
 
Aja måste sova sova 
xoox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback