Värsta dagarna igår och idag.

Jag var ute och joggade allt var frid och fröjd.
Jag börjar raska på stegen lite. Min musik försvinner.
Jag kollar ner på marken där ligger den min telefon skärmen är sönder.
Jag byte ut telefonen föra veckan före det har jag inte haft en telefon på en månad eftersom den fösta hade gått sönder.
Så jag har nyss haft sönder en helt ny iphone.
Min mamma var borta och jag visste att hon skulle komma hem snart.
Jag skriker, panikar, fullkomligt bryter ihop.
För jag vet att hon kommer bli så jävla arg eftersom jag fick en ny för mindre en vecka sen.
Jag har aldrig varit så stressad.
Så när hon kom hem berättade jag såklart
vem springer med mobil? jag.
klantig och fyfan vad dum jag är.

Sen tidigare igår råkade jag i sömnen hälla ut nagellacket och förstöra golvet och slösa nagellack eftersom jag inte märke nått förns jag vaknade.
Min råtta bet sönder enu en av mina tröjor.

Det var det underbara igår.
Idag.
Kämpar med historia uppgifter fattar noll.
Går ut och springer för att take my mind of it.
Trampar fel och nu har jag stukat foten.
Jag har så sattans ont.
Kan knappt gå. Jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Jag är himla olycklig just nu. skojar inte.
Kommer inte  ha pengar eftersom jag ska betala mobilen.

Hejdå det ända bra i morgon  är att jag slipper idrotten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback