Vad som är rätt!

Nått jag tycker är jätte vidrigt är när andra personer gör beslut åt än själv?
Om jag ville ta bort nått det var det inte nån annans sak att göra?
Om jag kanske inte ville glömma bort allt? Nä jag ville ha kvar nått.
När folk gör saker som är " för ens eget bästa" verkar det bara vara en ursäkt för att lägga sig i?
Vid den här ålder tycker jag att man är mogen nog att göra sina enga misstag endå. Jag har väll insett att jag vart på så på en del av mina kompisar. Lagt mig i för deras eget bästa? Men jag gav dem tillslut det spacet och dom fick sköta sig själva. Men det var ingen som fick mig ha space eller låt mig va när jag ville det?
Jag snackar väll så mycket skit antar jag men! Ska sova. Mitt humör är högst underligt?
Vet inte riktigt vad jag ska känna. Mitt liv verkar inte som mitt liv ibland.
Som jag är en främling överallt och folk jag umgås med känner jag knappt?
Det är ju en sjuk tanke sådär?
Tänker hela tiden på kunskaps tiden. Vill tillbaka. Äsch det gör mig bara mer på ett konstigare humör! Saknar folket som dem var.
Peace out jag har slut på ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback