Som det var !

.Saknar endå det lite.
Sitter på bussen tänker tillbaka.
Dem senaste 4 har ändå vart bäst.
Bra vänner,goda tider även om alla inte är kvar har jag nya vänner. Och dem vänner som inte är kvar vi hade ändå en
kul tid tillsammans.
Folk kommer och går och det är till en viss grad sant!
Fast dem som kommer och går mest är pojkvänner/flickvänner och vänner är oftast alltid där igenom allt.
Vänner skulle i alla fall inte jag klara mig utan. Fokus på vänner ja.
Men alltså pojkar finns det många av.
Bra vänner inte så mycket.
Aja vet inte riktigt vad jag vill komma fram till här.
Tacksam för alla som är min vän bara utan er skulle jag inte vara nått.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback