So yeah

Har gjort  en del saken.
Städat
Tränat lite sådär en halvtimme. Är verkligen dö trött på dåligt humör så palllar inte riktigt mer.
Färgat håret.
Pluggandet kvar då.
Känns som 100 år sen skolan var kommer inte ens ihåg vad jag skulle göra.
So vet jag Är det nått mer?
Träna matte för natoniella i övermorgon.
._:
Ahaja
Det som hänt i veckan.
Onsdag.
Chillade med tove en stund inann jag träffade jossan.
Träffade jossan och gav henne en fruktkorg hon gillade c:
Vi myste vid ån   sen drog vi hem till jossan och chillade.
Sen  typ chillade jag hemma och typ sov hela torsdagen.
Fredagen Kläde jag up mig fett fancy  och cyklade till Ella.
Såklart börjar det renga på halva vägen. Precis vad bäst.
Stannar vid halva vägen, Ringer Ella och ba " OMG JAG TROR DET KOMMER BÖRJA RENGA TROR DU JAG KLARAR MIG HEM TILL DIG ELLER SÅ  JAG VÄNTA UNDER TAKET HÄR? " Ella  tror jag klarar mig och jag chansar på att jag ska klara mig. I don`t.
Lyssnar samtidigt på kent och min kamp för att komma till hennes hus är sjuk dramtiskt.
Sedan  är hoss Ella och fikar , Äter och myser med dead island.
Vill fan köpa spelet verkar as kul fast jag blir jätte rädd.
Var där till sent på kvällen.
Lördag jag  hemma och villar. Så skönt.
Men ville åka nånstans men var fast här eftersom föräldrarna skulle bort.
Och nu är det söndag och jag har mest fixar grejer idag.
Får se hur framtiden blir Ig eller inget ig  på natoninella matte.
Jag tror högst troligt på Ig.
Aja what to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback