Skriver min känslor igen

Amen okej
Fick tillbaka min   hårdisk i dag.
Så kollade igenom bilderna från 2010-2011
Och kom ihåg hela kunskap tiden.
Blev  på riktigt depprimerad nu.
Jag saknar er  alla.
Även folk jag fortfarande ser.
Det är inte samma sak. Alla var snälla , vi hade kul.
Allt är nu så jälva konstig. Jag saknar  när det var, Ingi, jossan , jag  och karin.
Det var vi fyra som gällde.
Vi var bros.
Och under ett  år nu har jag inte träffat dem tsm engång?
Alltså vi gick ju i sammma klass. Vi hade kul bara chillade.
Förlåt men nu såvidare man inte åker hem till nån eller nått.
Bara tar en fika på stan så blir allt så ansträng på nått sätt.
Jag vet inte men typ.
Wats new with u? okej typ.
I dunno man måste väll chilla mer antar jag?
Trodde jag inte att jag skulle säga det  men saknar även folk som katten  endå lite på ett hörn sådär .
Även om han gjorde mig galen.
Jag menar ingen är som för?
Jag hatar verkligen förändring. Vill gå i skolan med er igen.
Två år flög förbi så jävla snabb och jag slösade tiden på att vara deppig över killar och stuff då?
Ångrar att jag deppade runt istället för att ha kul med dem jag älskade.
Hoppas att jag kommer kunna ta igen detta under sommaren.
Vara bara.
Jag vet  att sköna tider i parken med fisken, alex och ella viktor och folket.
Aldrig nånsin kommer igen. För ingen är som dem var.
Alla har ett annnat liv nu?
Och jag är inte med i nån av dem längre.
Stelt  om man inte är i deras evrydaylife känns det som.
haha nu låter det som jag inte har några vänner längre!
Men jag  har väll det. tror det i alla fall.
Jag menar vännerna i klassen och  andra klassen är underbara.
Men fortfarande  jag har precis träffat dem här människorna det är inte samma sak antar jag.
Även fast det är påväg.
Aja ska sluta vara djup och hitta på nått . Som att tränna eller nått.
Bästa låten för övrig. Alex Turner – Hiding tonight

Kommentarer
Josefine säger:

I love you. And I miss you. All of you.

Jag har inte ditt hemnummer (?), och du har ingen mobil bexx!

2012-05-02 | 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback