Senaste

Enu  en lång vecka har dragit mot sitt slut.
Idag var jag i skolan. Dagen till ära hade jag lockat håret och gjort det extremt fancy! 
Förvånat värt kände jag mig riktigt fin idag.
Bra hårfärg , Bra frisyr. kläder var endå helt okej så det var chill
Det var fint hur som helst. Slutade  även halv 5 så himla lågng dag!
Vännerna i andra klassen slutade två  jag var avis på riktigt!
Men fick endå saker gjorde på sissta lektionen åt tillomed av äpple och var riktigt nöjd med mig själv.
Har inte köpte godis  och äter mest frukt och tränar.
Jag är inte direkt smal än men mina höfter har minskat lite.
Och det är ju alltid nått aja!
Efter skolan gick jag på middag med syster Malin och Jessi och mamma.
Åt på china garden och det var verkligen mys! God mat också!
Sen drog vi till gränby och kollade på kläder hittade inte mycket så ska in igen i morgon!
Saker jag behöver ~

- Shorts
-skjorta , randig och mönster c: 
- linne
Sen lite hår saker.
Dem är måste saker sen om jag hittar nått fint så blir det det också!
Vill ha en  lång klänning och kanske en typ vit  skjorta eller nått?
Ah  hur som helst.
HAR ÄNTLIGEN FÅTT TILLBAKA MOBILEN SÅ SKRIVER ERA NUMMMER HÄR I KOMENTAR SAKEN!
PUSSS // beccamon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback