Now it’s moving on Why won’t you believe in it Until it’s gone

Ah hej
Vaknade för typ en timme sen.
När jag vaknade hade min töjning ramlat ur.
Det gjorde cp ont att sätta  tillbaka  den!
Skaffa aldrig töjningar.
Idag ska väll dusha och locka håret snart!
Drar till stan och shoppar sedan ska jag äta middag och ha en underbar kväll med fina flickor som Josefine och Karin!
Jag har ett ilands problem.
Jag vet inte vad jag ska kläder idag.
Behöver bra kläder att byta om i om jag ska testa kläder.
Men det ska inte vara för kalt eller för varm outfit.
Och ska ha dem kläderna i kväll så måste  se bra ut också.
Ska kolla i garderoben om jag  har nått passande.
c:
ÅH JAG SKA KÖPA SOLGLASSÖGON ÄNTLIGEN.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback