Klagoinlägg.se

Saker makes no sense.
Tränar så gott som varje dag.
Känns som jag bara har bilivit tjockare och fulare.
Ska man  inte må bra av att träna?
Folk säger att dem är nöjda och känner sig lyckade efter träning jag känner mig bara svettig och äcklig och känner att jag kunde gjort bättre.
Jag är allmänt bitter  eftersom jag inte har sett nått reslutat sådär efter 6 veckor ungefär.
Det är säker för att jag inte rikigt äter allt så himla rätt. (Dricker fortfarande läsk men skärt ner på godis och fika)
Hur som helst. Har varit överkonstig på senaste tiden.  Överbekväm allmänt jobbig. Måste chilla eller nått.
Måna oppasande punkter men orkar inte ändra.
Ska kolla på nån film och typ sova och glöma livet.
Kan typ inte ta mig  nånstans och  är fast här med mina filmer och min ensamhet?
OCH PÅDET borde jag även  plugga.
Kul liv , plugga dem närmaste dagarna.
Oh well matte nationelllaaaaaaaaaaaaaaa hela första dagen yeey.
Kommer dö
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback