Ingen riktig överskrift.

Men tja.
Var i skolan.
Typ sov på golvet, Alltid lika classy.
Var med mysiga folk, Glömde nycklar.
Smart brud.
Men för snälla kristin fick jag lägga in mina saker i hennes skåp!
Var på stan en liten stund med Emma sedan gick jag och mötte upp Manda och  Antonia!
Kommer väll spamma bloggen med bilder snart hööhöh.
Vi tog fina  bilder vid ån.
Jag shoppade lite granna men måste återvända eftersom  jag hittade ungefär häflten av vad jag behövde.
Köpte en svart munkjacka.? tjockiströja? heter det så?
En cardigan heter det så?
Och en tröja c:
Det jag ska köpa nu är .
Shorts och en  shorta , Eventuellt ett linne om jag har pengar!
Aja lite random färgade jag lila slingor  i mitt hår?
Det syns inte så mycket nu men mitt hår  är även blött så syns mer när det torkar väll.
Är lite trött på blått hår faktiskt.
Tröttnar fort. Inte bra alls!
Hade för övrig natoniella prov i dag i engelska.
Gick bra hoppas jag! S:
Gammal läcker bild som ella ritade hur jag såg ut.
Denna bild heter för övrig " IN SOVIET RUSSIA KNÄCKEBRÖD EATS U".
Fint ella fint c:
I morgon  blir det mys med folket .
Kigurmmi kväll! yey  ;:3
Ska sova  där kommer nog inte blogga så mycket förns lördag eftersom jag inte har nån iphone längre D:
xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback