hej söt.

Gulliga överskrifter nuförtiden.
Var ute i 40 och  sparang /joggade i intervaller.
Sen en drygt  kvart på crosstrainern.
Hoppade stutsmatta och gjorde situps.
Känner att det ändå har vart en relatvit aktiv dag!
Har gjort två läxor och nu håller jag på att städa rummet!
Det är en fläck på min kigrummi som inte går bort..
LEDSEN.
Det är väll mat snart är hungrig som en häst.
Efter maten blir det bada och typ göra hårinpacking och  måla naglarna och kolla på en bra  feel good film! Tänkte bridget jones eller nåt!
Några ider arnnars?
Jag vill kunna ladda upp bilder på ec men det funkar fan inte !
Aja ska fortsätta städa  medans jag lyssnar på Ingrid sköna spellista  Jesus Came to My Party.
Xoxo//Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback