Hej snyggingar!

Ett tag sen jag bloggade men men!
Igår  var jag med Jossan på förmiddagen  och vi cyklade i renget för att ta oss till stan där sedan åt på taco bar!
Nja cyklade hon skjutsade mig och jag dog inombords när varje gup kom.
Sedan   cyklade vi hem till jossan och strax efter vi hade kommit hem  kom ingrid!
Vi snackade, Myste på jossan balkong, Sedan kollade vi på harry potter sissta filmen !
End of a Area.
Myste ett tag sen  gick jag till bussen  men hade tagit fel på tiden så sat och väntade på  bussen med ingrid i typ 40 minuter.
Äsch vi hade kul! Fick äntligen mina skor också!
Mitt hår är grönt.
Gillar inte det riktigt men kanske ska ha  lite blå så att det jämnar ut sig?
Ingis ide!
Idag  " söndag"
Ska jag i alla fall.
Vaknade för kanske en timme sen.
Har börjat kolla på skräck filmen  " The woman in black" med Daniel radcliffe.
Var tvungen att pausa filmen för jag blev  rädd haha!
Så passar på att  blogga!
När jag sett klart filmen tänker jag  nog göra följde saker!
- tränna.
- läxor
- städa mitt rum
- SEN SKA JAG BADA OCH  BYTA I SÄNGEN OCH NJUTA AV FRESHENESSSS!
Ska väll kolla klart på filmen!
xoxo//Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback