Bilder från igår!

Ja sverige vann!

Efter stan med Mamma åkte jag  och åt sedan åkte jag till karin och chillde där ett tag.

Sedan drog vi till heidemstamstorg och träffade jossan och köpte frukt och sånt!

Hade en as kul kväll! facebook och twitter stormen när sverige vann herregud.

Jag kunde inte hittta ett inlägg som inte var om  eurovison. ahha så dem kommer  hit nästa nästa år!

Hur som helst kollade klart på hela och sen drog jag hem och typ däckade.

Hahah frewsh!

 

Idag  så gav jag mamma frukost på sängen och hade plockat blommor dagen till ära! Det är morsdag om ingen visste det. Men ska vara social med min familj nu så  xoxo // beccamon

 

Ps. Spammar med bilder c: Säg till jossan och karin om jag ska ta bort någon? 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback