tja

Hej kollar på that 70s  show och dricker läsk.
Gjorde nyss en hårinpacking för första gången på länge. Så najs.
Mitt hår är fint igen typ? SEN ska ella färga mitt hår i morrn.
Vi ska fota och färga.
SÖNDAG JA.
Väntar nu på att kicki ska hämta mig så jag kan vara  barnvakt c:
Kommer bli chill.
Övrigt  jag vill diskutera.
Varför tivngas man  hjälpa till i sin trädgård.
Nej SINA föräldras trädgård?
Jag är  aldrig ute och skulle inte dirket bry mig om hur min trädgård såg ut?
Mina föräldar ville flytta hitt och ha en trädgård? Jag som hatar landet tvingas också ta hand om den?
Men dom ville flytta hitt borde väll dom  ta hand om den?
Jag fattar väll om man vill hjälpa sina föräldar och vara trevlig osv.
Men stil är trött på att man ska göra massa saker bara för att ens föräldar säger att dem sagt så?
Det som säger är lag och det får man inte ifrågasätta?  Jösses.
Eller man frågar varför är det så? Därför att jag sa så?
Vad är det för svar? Det är ungefär som :"  du är dum " svar:  "du är?".
Det är osammanhängande svar som är ologiska?
Aja.  Läser igenom och jag låter fett bortskämd men  men låter det stå palla.
HEJDÅÅ
Xoxo /// Naruko.

Kommentarer
Josefine säger:

Men ring hem till min pappa ikväll runt 6, okej?! D måste ge mig Karins nummer då också för jag har inte era nummer förutom på min mobil som inte har några batterier...

2012-03-20 | 11:12:23
bexzzz säger:

tja men försökte ringa du svara inte?

2012-03-20 | 17:38:45
Josefine säger:

Okej runt tio över tre vid åhléns då! :D

2012-03-21 | 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback